Söndag idag
2011-08-21

Nu har jag och Daniel äntligen flyttat ihop! Då var man helt plötsligt sambo <3
Vi börjar komma i ordning i lägenheten nu, efter allt flyttstök som har varit under helgen. Igår åkte Daniels mamma och hennes familj hem, och idag for mina föräldrar och Wilma och Daniels pappa hem. Så nu får vi klara oss själva. Har inte riktigt förstått än att vi ska bo här, att den här lägenheten faktiskt är vårat hem. Men det är en jätte fin och mysig lägenhet som jag tror att vi kommer trivas i!
Imorgon ska jag och Daniel åka in till Gävle för att kolla lite på skolan och fixa lite saker som jag behöver nu när skolan börjar om igen. Daniel ska även leta lite jobb.
Och en hälsning som jag lovade innan jag åkte hemifrån, HEJ TOBBE!!
Ser framemot lite besök nu så jag får visa vårat fina lilla hem! (bara en liten påminnelse till er där hemma att ni inte ska glömma bort mig utan ta vägarna förbi Gävle ;) )

Kommentarer
Postat av: tobbe

HEJ, Tack lina för hälsningen!!! DU ÄR REDAN SAKNAD <333!!!

2011-08-21 @ 20:08:20
Postat av: Sara

Vi kommer självklart förbi om vi ska neråt landet...Kram

2011-08-21 @ 20:45:03
Postat av: Mamma

Lycka till!! Kram <3

2011-08-22 @ 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0