slappar dag
2011-08-23

Idag har varit en riktig slappardag. Strålande sol ute och jätte varmt ledde till en mysig promenad med lite utforskande av detta lilla samhälle som vi hamnat i, samt lite solande på balkongen. Jag har även hunnit med att hitta lite studentböcker som jag behöver, bara två kvar nu, bara hoppas att jag hittar dom med.
Idag har jag även skypat med Wilma (och dom andra där hemma). Det kändes bra för då känns det inte som att dom är allt för långt borta. Kändes bra att se min lilla älskade Wilmas leende igen. Samt höra Elins svordomar där i bakgrunden och Wilmas skratt och mammas telefon ringa. Nästan som förr haha.
Nu ska jag lägga mig i soffan och ta det lugnt, tror Daniel ser nåt på tv, och ikväll ska vi se på true talent och sen imorgon är det FÖRSTA dan på HÖGSKOLA! är lite smått nervös, ska även åka buss in själv och hitta utan älsklingen. Inte så lätt i en ny stad. Så önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till imorgon Lina, det kommer att gå bra! (:

2011-08-23 @ 19:54:43
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/
Postat av: Carina

Håller självklart alla tummar & tår för att allt går bra idag! Kramar i massor till er båda <3

2011-08-24 @ 08:22:04
Postat av: mamma

Wilma var jätte glad att få se dej och jag vet att de blir bra för er alla. Kram <3

2011-08-25 @ 08:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0