Mycket att göra!
2011-08-17

Nu är näst intill hela mitt rum nerpackat i flyttkartonger. Min fina kompis Julia var här igår, (sista gången vi träffades på jag vet inte hur länge...) och då skulle jag visa henne en bild som jag har i ett fotoalbum och då kommer jag på mig själv med att den inte går för att det fotoalbumbet ligger i en flyttkartong så det gick ju inte visa... Julia hade med sig en flyttpresent till mig igår, ett ljus med texten "Du är en lojal och kärleksfull vän. Jag kan alltid lita på dig. Du stötatr, uppmuntrar och utrstrålar värme precis som det här ljuset. Nära eller fjärran, du finns alltid där för mig." Jag kommer sakna min vän! Jag fick även en diskhanduk med texten "Jag är en norrländsk hjälte". Den kan jag ha och titta på när jag längtar hem till norrland!
Idag har jag och mamma nästan packat färdigt i mitt rum, bara lite småsaker kvar och lite kläder som åker ner i väskor imorgon, för på fredag morgon går flyttlasset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0