Fredag
2011-08-26

Idag är det en vecka sen vi flyttade in i den här lägenheten. En vecka med blandade känslor, lycka över att få vara sambo med min älskling, jobbigt att behöva säga hejdå till min familj, jobbigt att behöva sakna alla där hemma och lycka över att skaffa nya vänner och vända blad i boken och börja ett nytt kapitel.

Idag har jag varit inne i stan för den så kallade nollekampen. Hoppas mitt lag (vargarna) får en bra placering! Till middag blev det ost&skinkpaj vilket var riktigt gott! Ikväll blir det nog en slapparkväll framför tv:en om vi inte ska bege oss bort till en fyr som Daniel ville se på, om vi inte går dit imorgon istället, vi får se vad denna kväll har att erbjuda.

Idag har vi även fått en fjärkontroll till Tv:en!! Så nu slipper vi bläddra upp till 23 bara för att se på 5:an. ( det gick inte göra kanalsökning med fjärrkontrollen som vi hade, inte heller gick det att skriva "23" så vi var tvugna att sitta och bläddra.... I-lands problem, jag vet.

Det var väl lite om vad som hänt i min lilla värld idag, i helgen ska jag bara ta det lugnt! (som planerna ser ut nu vill säga) För på måndag, då börjar studierna på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0