Första dan på högskola
2011-08-24

Idag var första dan på högskolan. Man känner sig lite vilsen och undrar hur i helsike man ska lära sig hitta och förstå allting, men efter tre och ett halvt år så gör man säkert det. Det gick iallafall bra idag att hitta sig in till skolan själv med bussen och allting. På måndag börjar studierna på riktigt så i helgen har man tid att landa lite i allting och bara vara vilket är skönt.
Då jag kom hem mötte jag en trött pojkvän som tydligen inte hade lyckats somna om sen jag sa hejdå imorse. (Det var han själv som sa åt mig att väcka honom) så han somnade på soffan sen haha. Och snäll som jag var så lagade jag middag åt honom. Eller okej, jag stekte på pannkaka och bacon som farmor hade skickat innan jag åkte hemifrån. Tack farmor, pannkakan smakade väääldigt gott!
Efter vi hade ätit så gick jag och Daniel ut på en promenad och hittade en skogsväg som inte ledde nånstans utan den tog bara slut. Men nu vet vi det iallafall, att den lilla vägen inte leder till någon fin badstrand. Efter vägen var det också en liten fin folksamling för en liten söt katt hade klättrat upp i ett träd och inte tog sig ner... Men det stod en massa människor som försökte hjälpa katten så det är bara hoppas att dom får ner katten så den inte behöver sitta uppe i trädet och jama...

Kommentarer
Postat av: viktoria

Lina!! Jag har jättesvårt att hitta till bussen på morgonen!! Kom hem igen!;-) <3

2011-08-24 @ 21:31:51
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/
Postat av: mamma

Du lär dej snabbt att hitta så de kommer att gå galant :) Nu har Wilma ett kort på dej i sitt rum så hon kan titta på dej varje dag:) Kramar från oss <3

2011-08-25 @ 08:07:12
Postat av: Lina

Viktoria: Jag kan rita en karta åt dig så kanske du hittar! Sen om mitt schema kommer stämma så har jag KANSKE hittat en lucka att åka hem på ;) Kram <3

2011-08-25 @ 09:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0