Ett bra tecken? Eller...
2011-08-31

Idag är jag själv i lägenheten för första gången! Daniel är och jobbar och jag sitter här för jag har ingen skola idag.
Imorse efter att Daniel åkt till jobbet och jag låg ensam kvar i sängen och skulle sova så börjar jag drömma mardrömmar och det har jag inte gjort på evigheter. Så jag kanske inte borde va själv?

nu hade jag tänkt vara duktig och tvätta men den personen som hade tvättid före oss visade inget tecken på att komma och ta sin tvätt ur tvättmaskinerna så att jag kunde få börja tvätta, och efter en tids väntan så bokade jag om tvättiden till ikväll istället.

Nu ska jag diska (jippi eller?) och sen ska jag städa lägenheten och vänta tills min älskling kommer hem!


Sen ska jag nog skypa med denna lilla filur idag! Min älskade lillasyster Wilma! <3

Kommentarer
Postat av: Lydia

Lina! Jag fick höra av din mor att er lägenhet är riktigt mysig! Skulle du inte kunna lägga upp några bilder på den när du orkar och känner att allt är på plats och så? :)



Kram

2011-08-31 @ 12:04:13
Postat av: Mamma

Hoppas att de gick bättre att tvätta i kväll :) Kram <3

2011-08-31 @ 21:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0