Det här är bara början
2011-08-29

Dåså har studierna börjat på riktigt! Idag har vi blivit indelade i studiegrupper, fått schema, fått saker att läsa till nästa tillfälle, skaffat nya kompisar. Ungefär så har min dag sett ut. Kan ju säga att jag var död när jag satte mig på bussen efter skolan, var hur trött som helst efter alla nya intryck. Men det här ska nog bli bra skulle jag tro, tror att jag kommer trivas väldigt bra! Har snart läst igenom min halva första bok av typ hur många som helst innan mina 7 terminer på högskolan är slut. Men som sagt, det här är bara början, och nu får jag inrikta mig på någonting som jag tycker är väldigt intressant och roligt!

Idag fick jag även ett paket från mamma med lite brev och sånt som jag hade fått hemskickat till mitt gamla hem eller vad man ska säga. Eller så kan jag kalla det för hem hem, och det här för hem. Iallafall tillsvidare. Hur som helst så hade min underbara finaste mamma skickat med en film till mig som jag velat se hur lääänge som hels. Så ni kan ju gissa vad jag mest troligt gör ikväll?

Jag har insett nu hur mycket jag faktiskt saknar mina syskon, och min familj. Ni är guld värda och jag längtar tills jag kommer hem! Sen saknar jag även min lilla kissemisse som brukar sitta med mig på morgonen och äta frukost och tigga ur min macka, och den andra katten där hemma som alltid ska in i mitt rum (eller det rum som förut var mitt) och hunden som åt upp det jag inte ville ha. Saknar allt som en gång var en del av min vardag!
Ni är fantastiska!

Kommentarer
Postat av: elin

vi saknar dig med lina!<3

2011-08-29 @ 20:47:59
URL: http://sotelin.blogg.se/
Postat av: mamma

säger samma som Elin, vi saknar dej <3

2011-08-29 @ 23:20:37
Postat av: mamma

Du är alltid välkommen hem, när du vill Kramar från oss alla <3 <3 <3

2011-08-30 @ 17:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0