22/8-11 Gävle
2011-08-22

Idag har jag och Daniel åkt buss in till Gävle med buss för första gången och det gick super måste jag säga! Vi missade ingen buss, och vi åkte rätt så allting gick jätte bra. Har även varit förbi på högskolan och fått ett passerkort så nu tar jag mig in överallt och kan skriva ut saker och lite sånt.
Måste bara försöka fixa alla böcker till då skolan börja, det var minsann inte lika lätt som jag först trodde!
Grattis till Viktoria och louise också! Hoppas ni har haft en superbra födelsedag <3
Det börjar även sjunka in nu att det är här jag ska bo för ett tag framöver. Det gör ont i hjärtat att jag inte kommer träffa alla där hemma på ett tag, samtidigt som jag är jätte glad över att det är här jag bor i den här fina lägenheten med min underbara pojkvän!
Idag när jag och Daniel var inne i stan så gick jag förbi en affär där det bara skrek om Elin. (min lillasyster). Det var en affär som hon skulle älska. Så jag skickade en bild åt henne och till svars fick jag att hon kommer så fort hon fått pengar. Så snart får man kanske besök av lillasyster? Eller båda två förhoppningsvis. Jag saknar er!
Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag har haft, nu ska jag gå och lägga mig i soffan och ta det lite lugnt, kanske är det nåt bra på tv ikväll?

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Lina! Skoj att ha hittat din blogg. Nu kan vi få följa er på lite närmare håll, än bara via FB & mobilen... ;) Jag är övertygad om (även om det självklart är jättejobbigt så här i början) att ni kommer att vänja er och stortrivas i er mysiga lägenhet. ;) Var rädda om er & varandra! Kramar till er båda /Carina

2011-08-22 @ 20:53:16
Postat av: mamma

Du kan vara säker att du får följa Elin till denna speciella affär... Kram <3

2011-08-25 @ 08:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0